Popularni kreatori Marco i Leon otkrili što najviše gledaju na TikToku!
Mood Media

Mood Media

19.05.2025

Blog
Popularni kreatori Marco i Leon otkrili što najviše gledaju na TikToku!

Prema najnovijim dostupnim podacima, svakodnevno se na TikToku objavi između 24 i 34 milijuna videa, ovisno o izvorima i metodologiji prikupljanja podataka. Bez obzira na točnu brojku, jasno je da TikTok svakodnevno generira golemu količinu sadržaja, čime se svrstava među najaktivnije platforme za dijeljenje videa na svijetu. Uostalom, pogledajte sebe – koliko vremena dnevno provedete na TikToku?

Komični skečevi, parodije, memovi, imitacije i sinkronizacije, fail kompilacije i smiješni trenuci iz svakodnevice, plesni trendovi, DIY sadržaji, makeup i body art, recepti, trikovi za kuhanje, uređenje interijera, tutorijali, edukacije, savjeti, rutine vježbanja... – broj tema koje se svakodnevno pojavljuju na ovoj platformi gotovo je nepregledan.

A što kreatori najviše gledaju?

Kreatore Mood Media tima koji su među najpopularnijima na TikToku u Hrvatskoj pitali smo – što oni najradije gledaju? “Najviše volim gledati vlogove, recepte i humor vezan uz kućne ljubimce ili ljude koji imaju dobar smisao za šalu. Volim pozitivan sadržaj, a vlogovi i kulinarski videi me inspiriraju i daju mi ideje koje i sam mogu snimiti'', kaže Marco Cuccurin.

Article

Leon Žilavi dodaje: “Na internetu najradije gledam edukativni sadržaj, posebno onaj povezan s mojim poslom – mađioničarstvom.”

Article

No, obojica priznaju da su imali i negativna iskustva koristeći TikTok i druge društvene mreže. O tome su iskreno progovorili pred učenicima Osnovne škole Vjenceslava Novaka u Zagrebu, koju su posjetili u sklopu projekta Gen Z Akademija powered by A1 zajedno s Andreom Pacadi. Cilj Gen Z Akademije je upoznati učenike osnovnih škola s opasnostima koje vrebaju na internetu, kako ih prepoznati, spriječiti i na njih reagirati.

Article
Article

Kako prepoznati neprimjereni sadržaj?

Prva stvar koju uvijek naglašavaju jest važnost prepoznavanja neprimjerenog sadržaja u online okruženju. “Preskačem sadržaj koji širi mržnju. Ne sviđa mi se kad se netko izruguje osobama s invaliditetom – takve stvari ne samo da ignoriram, nego ih i prijavljujem. Ako vidim negativne komentare na svojim mrežama, pokušam odgovoriti pozitivno, kako bi osoba možda osjetila grižnju savjesti. Volim upozoriti na neprimjereno ponašanje i zahvalan sam što imam divnu publiku koja često u moje ime pruži podršku i ukaže hejterima da takvo ponašanje nije u redu,” kaže Marco.

''Izgradio sam jednu zdravu zajednicu na mojim društvenim mrežama i ne trudim se svaki dan istjerivati pravdu s onima koji ostavljaju loše komentare jer je to gubitak vremena. Treba staviti fokus na sebe i mijenjati sebe, a ne nužno druge.'', zaključuje Marco.

Article

Leon se odmah nadovezuje u istom tonu: “Preskačem sadržaj koji promovira vrijednosti suprotne onima u koje vjerujem. Ne ulazim u neugodne situacije na internetu, ako neko izazove osjećaj neugode u meni to je onda odmah block - nema dalje, nemam ja vremena za rasprave.''

Govor mržnje, prijetnje, krađa osobnih podataka

Osim govora mržnje, na Gen Z Akademiji powered by A1 se govori i o ozbiljnijim prijetnjama poput krađe osobnih podataka, hakiranja e-mailova i sextortiona.

Article

Svoje znanje svi učenici mogu redovito provjeriti kroz essence interaktivne kvizove "Znaš? Ili ipak ne!", dostupne na službenoj web stranici Mood Media.