Tko
smo mi?
Mood Media je marketinška agencija specijalizirana za strateško upravljanje društvenim mrežama te osmišljavanje i realizaciju kreativnih digitalnih projekata za klijente koji uključuju angažman najjačih regionalnih influencera.
Osnovana je 2018. godine, okuplja 10-ak digitalnih stručnjaka te 20-ak talentiranih video kreatora, čije autentične i inovativne ideje osvajaju Generaciju Z i Alpha na Instagramu i TikToku te tako izdvajaju našu agenciju na tržištu. Naši kreatori povezuju publiku s brendovima kroz brza i kreativna rješenja, stvarajući dugoročnu lojalnost i angažman.
Video
Kreatori
Video kreatori okupljeni u Mood Media agenciji su prepoznatljivi po stvaranju inspirativnog, zabavnog, edukativnog i inovativnog sadržaja. Team se sastoji od regionalnih influencera čiji rad je već prepoznat u digitalnoj zajednici, a istovremeno neprestano širimo mrežu mladih i perspektivnih talenta. Mood Media kreatori su: Marco Cuccurin, Nika Pavičić (xniks2x), Mirsad Kadić, Rafaela Seba (RafTheChild), Monika Žilavi (Mrs.Mončina), Pave Elez, Sead Hrustanović, Andrea Pacadi, Josip Prepelić, Magdalena Folnožić, Mateo Elez, Zoe Bakalov, Tara Thaller, Vedran Kantar (Vjeverić), Laura Bakin, Antonia Jagodić, Leon Žilavi i Mia Negovetić, Leon Dejanović i Petra Dimić.
Realizirane
kampanje i klijenti
Naš team digitalnih stručnjaka i content kreatora je u 2024. godini osmislio kampanje koje su ostvarile impresivnih 215 milijuna pregleda na društvenim mrežama! Realizirali smo gotovo 70 posto više aktivacija u odnosu na lanjsku, 2023. godinu, te tako potvrdili status najbrže rastuće zajednice video kreatora u Hrvatskoj. Preselili smo se u nove, modernije prostore, a plan za iduću godinu uključuje nova zapošljavanja, razvijanje IT odjela te produkciju još zahtjevnijih digitalnih kampanja i projekata. Naš rad su prepoznale jedne od najvećih kompanija na tržištu s kojima radimo, a koje nas iznova potiču da budemo još originalniji i hrabriji: A1, essence, Samsung, L'oreal, dm, Red Bull, Intersport, Kino Film, Opel, L'Angelica, H&M, Kaufland, Playboy, Wiener osiguranje i mnogi drugi.
Iskustvo
Prije sedam godina započeli smo ovu ambicioznu i uzbudljivu avanturu sa samo dva video kreatora, ali s jasnom vizijom i velikom željom da unaprijedimo tržište društvenih mreža u našoj regiji. Danas, Mood Media okuplja 20-ak video kreatora s više od pet milijuna pratitelja. Zajedno stvaramo priču koja ne samo da raste iz dana u dan, nego istovremeno inspirira i ostavlja trag u svijetu društvenih medija. Osim video kreatora, u našem teamu zaposleni su stručnjaci koji su iskustvo stekli u najvećim hrvatskim marketinškim agencijama te medijima.
Kad bi nas netko pitao kako bismo mi sami sebe opisali, rekli bi da smo ozbiljni i istovremeno ozbiljno zabavni. Ozbiljni smo uvijek kad je u pitanju posao, posvećeni željama i potrebama klijenta, ali i potrebama video kreatora koji stvaraju sadržaj unutar našeg tima. Istovremeno, kad radimo, cilj nam je svaki zadatak odraditi maksimalno opušteno, sa strašću - jer jedino tako je moguće doista uživati u postignutim rezultatima.
Personalizirani pristup
Naši klijenti su naši partneri, uključeni u stvaranje i realizaciju svakog projekta, od početka do kraja. U suradnji s njima pokrećemo priče koje su prepoznate na tržištu, a istovremeno ostavljaju pozitivan utjecaj na društvo. Zajedno kreiramo kampanje koje ne samo da prate aktualne trendove, nego ih i oblikuju. Sve to je moguće zahvaljujući uzajamnom povjerenju, personaliziranom pristupu, dubokom razumijevanju brenda i strateškoj viziji koja nas dugoročno povezuje. Uz to, neprestano potičemo individualnost video kreatora, autentičnost i inkluzivnost sadržaja, što je smatramo, najbolji i najiskreniji put do publike.
Pouzdanost
Cijeli Mood Media tim čvrsto stoji iza svakog sadržaja koji kreiramo, a postignuti rezultati i osvojene nagrade najbolji su dokaz velike posvećenosti tima i kvalitete isporučenog sadržaja. U suradnji s klijentima cijenimo njihovu hrabrost i otvorenost prema novim idejama te predanost projektima, a mi se obavezujemo na maksimalnu profesionalnost i pouzdanost. Vjerujemo da isključivo na ovaj način možemo postići ciljeve koje smo postavili!