Matija Lazarević (28), svima poznatiji kao Lay Z, već više od desetljeća gradi ime na regionalnoj influencerskoj sceni. U tom je vremenu postao jedan od najutjecajnijih kreatora koji uspješno publici prenosi svoju glazbenu, sportsku i lifestyle priču.

Prva velika prekretnica u njegovoj karijeri bila je pobjeda na JoomBoos natjecanju Videostar, nakon čega je vrlo brzo dokazao da u digitalnom prostoru itekako ima što ponuditi. Iz tog je iskustva izrastao u prepoznatljivog kreatora, a s vremenom je krenuo i ozbiljnije u glazbu. Njegovi spotovi danas broje milijunske preglede.
Novost u njegovoj karijeri i životu je ulazak u tim Mood Media kreatora, koji je posljednjih mjesec dana ojačan s najjačim regionalnim kreatorima. Tim povodom uspjeli smo ga uhvatiti za kratki intervju.
„Lay Z je zapravo samo glasnija verzija mene, Matije Lazarevića. To sam ja, ali u najiskrenijem obliku, sve ono što me zabavlja, opušta i puni mi život: glazba, sport, putovanja i trenuci koji me čine sretnim“, kaže Matija.

Publika ga cijeni jer, kako sam naglašava, nikad nije pokušavao biti nešto što nije. Dijelio je s njima dobre i loše dane.
„Nije poanta uvijek uklapati se u kalupe. Bitno je raditi na sebi, iz dana u dan. Napredovati i, ono najvažnije, uvijek biti dobar čovjek. To je poruka koju želim prenositi i dalje na svim svojim kanalima“, ističe Lay Z.

Njegov idealan dan? Uvijek je tu teretana, pa kreativni rad i snimanja, uz puno, puno spavanja.
Surađivao je s gotovo svim relevantnim brendovima na tržištu, a u tome vidi i motivaciju te poticaj da radi još kvalitetnije:
„Svaka nova suradnja tjera me da budem još kreativniji, još bolji. To je izazov koji me pokreće.“
Što se tiče planova, Lay Z ne skriva ambiciju.
„Privatno i poslovno želim rasti, dizati kvalitetu sadržaja i snimanja na novu razinu i nastaviti raditi ono što me ispunjava. Bogu hvala, samo hustle, to je moj vibe.“
