Ova godina bila je godina prekretnice za Mood Mediu. Naš team digitalnih stručnjaka i content kreatora osmislio je kampanje koje su ostvarile impresivnih 215 milijuna pregleda na društvenim mrežama! Realizirali smo gotovo 70% više aktivacija u odnosu na lanjsku, 2023. godinu, te tako potvrdili status najbrže rastuće influencerske agencije u Hrvatskoj. Preselili smo se u nove, modernije prostore (P.S. imamo i genijalan vrt!), a našem teamu kreatora priključili su se i: Tara Thaller, Leon Dejanović, Magic Leon, Petra Dimić, Laura Bakin, Antonia Jagodić...
Međutim, ono čime se naš team najviše ponosi jest da smo kroz projekte ostvarili suradnje koje su doista napravile društvenu promjenu.
Zahvaljujući ekspertizi u razumijevanju ponašanja, interesa i potreba GenZ te velikom iskustvu naših kreatora, osmislili smo autentične kampanje koje angažiraju korisnika te stvaraju dugoročnu povezanost s brendom. Kombinacijom takvog inovativnog pristupa, interaktivne platforme koju neprestano gradimo i kreativnih formata, osigurali smo izvrsne rezultate na svim digitalnim kanalima. Prosinac je, zato, idealan mjesec da se podsjetimo svih uspješnih projekata koje smo zajedno realizirali. Ovaj kratki ‘recap’ ujedno je i zahvala svim partnerima koji s nama grade Mood Media zajednicu!

Otvorili smo Prvu GenZ Akademiju u Hrvatskoj (powered by A1)!
Prešli smo ukupno 13.000 kilometara, posjetili čak 16 hrvatskih škola, a čeka nas još 18 škola u 2025. godini! Prvu GenZ Akademiju u Hrvatskoj pokrenuli smo u suradnji s partnerima A1, essence i CSI (Centar za sigurniji internet). GenZ Akademija powered by A1 je jedinstveno mjesto za edukaciju o sigurnosti na internetu namijenjena školarcima i prilagođena različitim uzrastima. Cilj je djeci kroz zabavu prenijeti informacije i savjete koliko je važno prepoznati sve potencijalne zamke i izazove na internetu. Prvi puta u Hrvatskoj smo GenZ influencere, uzore današnje generacije, povezali direktno sa sustavom obrazovanja kroz gostovanja Akademije u raznim gradovima. Uspješna on-line kampanja “Be smart. Be safe. Be cool.”, dobila je tako svoju ekstenziju na offline. Naši najuspješniji kreatori postali su ambasadori Škole odgovornog Influencanja, prešli su kilometre i kilometre kako bi došli do svake škole i prenijeli svoja iskustva s društvenih mreža: kako su se na mrežama zaljubili, stekli prijatelje, kako su razvili uspješnu karijeru... Podijelili su i svoje priče o cyberbullyingu u komentarima i porukama, o opasnostima fake newsa i netočnih informacija koje su sve prisutnije u internetskom prostoru. Kroz cijeli proces kreatori su i sami stekli važne lekcije o tome koliko je njihov sadržaj važan dio života svakog od pratitelja. Bravo za obje strane! GenZ Akademija powered by A1 počinje i završava interaktivnim on line kvizom 'Znaš ili ipak ne?' koji je svojevrsna potvrda da su položili test znanja o sigurnosti na internetu.

Mission: Oxygen
Ovdje konačno možeš otvoreno pitati baš sve što te zanima!
Shvaćajući koliko smo veliku odgovornost preuzeli osnivanjem GenZ Akademije powered by A1, te nakon svih pozitivnih recenzija učenika, ravnatelja i profesora, naša misija se jednostavno morala nastaviti. Upravo zato se rodio još jedan program koji provodimo u školama u suradnji s Propulsionom i uz podršku kompanije AstraZeneca. Osmislili smo interaktivne panele ‘’Mission: Oxygen’’ koji potiču zdravije navike za sve tinejdžere - od ishrane do pušenja, na kojima se otvoreno priča o svim izazovima s kojima se GenZ susreće. Mladi razgovaraju s kreatorima poput Seada Hrustanovića, Monike i Leon Žilavija, Marca Cuccurina, Laure Bakin, Mirsada Kadića itd - ‘’bez dlake na jeziku’’. Velika otvorenost sudionika tijekom ovakvih radionica nas samo potiče da otvorimo još više ‘tabu’ tema.

Naši kreatori, vaši su ambasadori u cijeloj regiji
Ako ćemo iskreno, najdraže nam je biti dio kampanja u kojima možemo biti u potpunosti autentični i iskreni. U takvima uživamo od prvog do posljednjeg trena. Lansiranje nove essence maskare ‘’Call Me Queen’’ jedan je od takvih projekata. Jedinstveno plesno iskustvo i ludu atmosferu nosili smo u četiri regionalna grada: u Zagreb, Ljubljanu, Sarajevo i Beograd! Vođeni kraljevskom energijom, zaštitna lica kampanje, Marco Cuccurin i Paula Tonković otplesali su nezaboravne koreografije koje su zaludjele TikTok. Uz Marca i Paulu plesalo je i 30-ak talentiranih plesača i plesačica, među kojima su i plesači iz Pauline plesne škole 567osam. Pripremili smo četiri senzacionalna flash moba - usred dana na glavnom trgu izvodili smo koreografiju ispred slučajnih prolaznika. Trenutak iznenađenja i naleta pozitivne energije sve nas je oduševio! Projekt je to u koji smo uložili puno truda - od ideje, kreativne razrade, cijele produkcije i izvedbe..., a svaki trenutak bio je prožet adrenalinom. Plesnu koreografiju pripremali smo tjednima, no reakcije publike i interes medija nadmašili su i naša očekivanja. U gradovima su jedva čekali dolazak kralja i kraljice! Riječ je o originalnom projektu koji je u potpunosti potekao iz radionice Mood Media, a reakcije publike te reach koji smo ostvarili prate nas tijekom cijele godine.

Tu smo i kada je najteže...
Ono što nas je ujedinilo kao team, ali i pokazalo pravu vrijednost našeg brenda jesu humanitarne akcije kojima smo se odazvali tijekom godine. Svim snagama uključili smo se u sakupljanje pomoći stradalima u poplavama, prikupljali smo sredstva za novo vozilo za Centar za sigurniji internet, a naš Bruno Lerotić potaknuo je cijelu agenciju da se pridruži velikoj blagdanskoj akciji i osigura blagdanske stolove za obitelji slabijeg imovinskog statusa. Hvala Bruni! Ipak, istaknuli bi najveće postignuće cijelog teama zbog kojeg nam se doslovno cijedio znoj niz čelo - zadarska utrka ‘’Wings for Life’’. U gradu morskih orgulja i najljepših zalazaka sunca na svijetu, naših 12 kreatora istrčalo je nevjerojatnih 124 kilometara uz još tisuće trkača iz cijelog svijeta. Trčali su za one koji to ne mogu. Pomaknuli su svoje granice i pokazali fanovima koliko je važno slijediti snove i biti ustrajan u postizanju ciljeva.

Osvojene nagrade i prepoznavanje od strane struke
Velik trud Mood Media teama prepoznat je i od struke što pokazuju nagrade za naše najznačajnije projekte. Na ovogodišnjem Social Media Summitu, Sead je zahvaljujući svom pristupu i prepoznatljivom humoru, osvojio prestižnu nagradu za Comedy influencera godine. Marco je pak svoju snagu na ovogodišnjem Story Hall of Fameu, odnio titulu Influencera godine, čime je još jednom dokazao svoju snagu u digitalnoj industriji. Marco autentičnim sadržajem i angažmanom na društvenim mrežama inspirira, pomiče granice i pravi je glas generacije koju predstavlja. Ovo priznanje samo je još jedna potvrda da se trud uvijek isplati, što je i omiljena Marcova rečenica. Seade, Marco, jedva čekamo vidjeti što ste nam pripremili za 2025.-tu.
Tehnološke inovacije i širenje usluga
Iako je Mood Media krenula kao manja agencija fokusirana na poslovanje s influencerima, ove godine smo naše boutique usluge proširili na strateško planiranje sadržaja, kreiranje dugoročne strategije na društvenim mrežama, kao i vođenje društvenih mreža, s posebnim fokusom na TikTok - koji je postao ključna platforma za komunikaciju mnogih brendova s GenZ. Klijentima s kojima smo surađivali zahvalni smo na povjerenju koje su nam dali jer smo upravo zbog njih dobili priliku poslovanje dignuti na jednu novu razinu. Naš portfolio dokaz je znanja i stručnosti koje razvijamo u Mood Mediji. Osim toga, kako bi naši projekti bili još učinkovitiji i kvalitetniji, proširili smo tim i pojačali ga novim in house IT odjelom, koji nas podržava u implementaciji inovativnih tehnoloških rješenja. Proširili smo i ‘’Client service odjel’’ zapošljavanjem dva nova Project Managera, čime smo omogućili brži razvoj, cjelovita komunikacijska rješenja i kvalitetniju uslugu za naše klijente.
I još...
Mood Media neprestano ulaže u razvoj svojih kreatora te im pruža pravo okruženje za napredak u kreativnim smjerovima koje izaberu. Tako smo za Miu Negovetić navijali u jednom od najgledanijih televizijskih showova, u Tvoje lice zvuči poznato, a uz Niku Pavičić bili cijelo vrijeme do lansiranja njenog brenda ‘’benna’’. Naši kreatori su sudjelovali i na velikim regionalnim digitalnim konferencijama: Raf i Sead (Weekend Media Festival), Raf, Josip, Vedran i Marco (SKRB konferencija), Lamia i Marco (Cyber Guard 2024.), sudjelovali smo i na panelu na 'Marketing Madness' konferenciji na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

I za kraj, ali ne manje važno - da ne zaboravimo, od tolikog posla - Andrea se udala, a Sead oženio. Zamislite taj stres!

Planovi za iduću godinu?
‘’Naši klijenti su prepoznali personalizirani pristup svakom brendu i kampanji - kreiran u potpunosti za one kojima se obraća. Upravo to je i vizija koja nas od početka pokreće. U idućoj godini planiramo ojačavanje Mood Media zajednice proširivanjem usluga i teama, ali i još neke projekte zbog kojih me prolaze trnci i velik su nam izazov. Ipak, upravo kroz taj izazov naša agencija raste i profilirat će se u još konkurentniju na regionalnom tržištu. Svim našim prijateljima i partnerima, želimo sretne blagdane!’’
Direktor Mood Media agencije, Dario Radičević
UKRATKO: Zašto i u 2025. odabrati Mood Media team?
- Više od 215 milijuna pregleda naših aktivacija!
- 85% više aktivacija za naše klijente u odnosu na 2023. godinu
- Kreiranje projekata koji pokreću zajednicu i koji imaju stvarni utjecaj na dugoročnu povezanost s brendom
- 40 posto veća baza klijenata koji su prepoznali Mood Media team kao svoje partnere
- Razvijanje inovativnih tehnoloških rješenja našeg IT odjela za klijente i partnere
- Nagrađivani projekti koji donose pozitivne promjene u društvu!