Marketing Madness je marketinška i PR konferencija koja proaktivne kreativce, na dva dana, povezuje s regionalnim stručnjacima u interaktivnoj razmjeni znanja, iskustava i ideja.

Na jednom smo panelu u sklopu konferencije i mi sudjelovali - a razgovarali smo i izmjenjivali iskustva na temu 'Kako su kreatori na društvenim mrežama promijenili marketing?'

Panel je moderirala project managerica Mood Medije, Lamia Belošević, a na panelu su sudjelovali i Mood Media kreatori Rafaela Seba, Nika Pavičić i Marco Cuccurin.

I dok je Lamia obrazložila i objasnila teorijski dio ove zaista zanimljive teme i neiscrpnog fenomena današnjice, Raf, Nika i Marco su primjerima svoga poslovanja online objasnili kako marketing na društvenim mrežama funkcionira u poslovima video kreatora.

"Bila mi je čast i zadovoljstvo sudjelovati na konferenciji Marketing Madness kao jedan od predavača i nadam se da sam uspjela barem djelić onoga što znam i razumijem podijeliti sa svim prisutnima. Zahvaljujem se svima na pažnji i pitanjima, a pogotovo pozitivnim komentarima nakon panela", ispričala nam je Lamia svoje dojmove nakon panela, a sličnih su dojmova i kreatori, koji su oduševljeni pitanjima, pristupačnošću te interesom svih koji su bili prisutni na konferenciji za ovu važnu temu.

Inače, ova konferencija objedinjuje i pruža uvid u sve popularnije teme koje zahvaćaju kako cijeli svijet, tako i Hrvatsku. Kroz dva visoko edukativna dana na konferenciji su bila postavljena mnoga intrigantna pitanja i uz pomoć profesionalaca, na kreativan i interaktivan način, pokušalo se doći do konkretnih i autentičnih odgovora, stoji na službenoj stranici Hrvatske studentske asocijacije, koja je ovaj događaj i organizirala.

Ako vas zanima više i želite saznati kako je to izgledalo dva dana u Zagrebu, posjetite službenu stranicu HSA, kao i njihove društvene mreže, gdje možete pogledati videa i fotke te dobiti djelić atmosfere. A naš blog i naše društvene mreže pratite za još ovakvih aktivnosti i saznajte što vam sljedeće zanimljivo i edukativno spremamo!

A ovim se putem želimo još jednom zahvaliti HSA na povjerenju i pozivu na ovu njihovu odličnu konferenciju. Bilo nam je zadovoljstvo i sigurno ćemo se odazvati ponovno!