Ovogodišnju bjelovarsku Terezijanu obilježila je fantastična produkcija, nezaboravna zabava i rekordna posjećenost! Iza kulisa, kompletna digitalna priča bila je u rukama Mood Media agencije.
"Preuzeli smo projekt Terezijana digital!", izjavio je direktor Mood Media tima Dario Radičević na svom LinkedIn profilu, dodavši:
"Ovo nam nije prvi ovakav projekt, ali Bjelovar je naš grad, i zato nam je posebno drago što smo imali priliku raditi na projektu koji pokazuje najbolje od naše tradicije. Čestitke organizatorima na izvrsnoj produkciji, a mi smo dali sve od sebe da sve prenesemo i na digital. ‘’
Cijeli team sve dane je bio na terenu, a brojke govore za sebe. Isporučili su video sadržaj koji je postigao više od milijun pregleda u samo nekoliko dana, a te brojke će u narednom periodu još rasti.

Mood Media tim odradio je kompletan audience activations paket koji je uključivao: strategiju i kreiranje sadržaja za društvene mreže, produkciju s terena i influencerske aktivacije. Mood kreatori družili su se s posjetiteljima, isprobavali hranu, sudjelovali u aktivnostima festivala i dijelili doživljaje iz prve ruke. I kao šećer na kraju: Baby Lasagna, jedan od najtraženijih glazbenika godine, dao je ekskluzivni intervju za Mood Media tim koji je potom objavljen na TikTok profilu @feel.bjelovar.

''Ogromna zahvala ide i Turističkoj zajednici Bjelovar-Bilogora, koja je pokazala hrabrost da digitalnu produkciju povjeri timu koji zna kako ispričati autentičnu i kreativnu priču.'', kaže Dario.
I možda najbolji završetak ovog teksta je odgovor Baby Lasagne na pitanje: "Što ti se najviše svidjelo u Bjelovaru?"
Baby jednostavno kaže: "Ljudi su toliko srdačni!"
''Bjelovar, bilo je zadovoljstvo. Vidimo se na Terezijani 2026.!'', vaš Mood Media tim. A do tada uživajte u galeriji.















