Ovi su top influenceri vozili rekordnih 172.000 kilometara zbog cilja koji će oduševiti sve!
Mood Media

Mood Media

30.04.2025

Blog
Ovi su top influenceri vozili rekordnih 172.000 kilometara zbog cilja koji će oduševiti sve!

Agencija Mood Media organizirala je svečanu večeru kako bi proslavila izniman uspjeh cijelog tima i svih video kreatora koji su partneri agencije. Tijekom ove i prošle godine obišli su čak 34 škole u Hrvatskoj i prešli nevjerojatnih 172.000 kilometara te okupili 4.228 učenika. Cilj ovog jedinstvenog projekta bio je približiti mladima svijet interneta, društvenih mreža i novih tehnologija kroz stvarne priče i iskustva njihovih vršnjaka i idola.

Article
Article
Article
Article

Sudjelovali su najveći regionalni video kreatori: Sead Hrustanović, Nika Pavičić, Marco Cuccurin, Leon Žilavi, Monika Žilavi, Mirsad Kadić, Vedran Vjeverić, Rafaela Seba, Laura Bakin, Andrea Pacadi i Josip Prepelić.

Gen Z Akademija powered by A1 prepoznala je važnost izravne i otvorene komunikacije s mladima – na „njihovom“ jeziku i u njihovim sredinama. Kroz diskusiju i interaktivne zadatke, učenici su imali priliku učiti o odgovornosti na internetu, upotrebi alata koji potiču kreativnost, ali i o bontonu koji je na internetu nužan.

Article

Cijela svečana večera bila je posebno emotivna jer je na jednom mjestu okupila sve koji su na neki način sudjelovali u projektu te podsjetila na glavni cilj cijele Genn Z Akademije: „Ako spasimo i jedan mladi život, mi smo pobijedili!“ To je misao vodilja Marijane Zagorac iz A1 Hrvatska, partnera projekta od samog početka.

Article

„Želim da se ove večere sjetite svaki put kad neki projekt stavite u ladicu. Jer tako sam i ja stavio ovaj – prije nekoliko godina. Tek sam pokrenuo agenciju, nisam imao ljude. Danas – slavimo dvije godine otkako smo ga pokrenuli, imam svoj tim koji je prešao 172.000 kilometara i posjetio 34 škole u Hrvatskoj. I da, znam da smo pomogli klincima koji nemaju samopouzdanja, koji se boje doći u školu jer su drugačiji, koji misle da se neke stvari događaju samo njima. Znam iz prve ruke da smo im pomogli. Gen Z Akademija powered by A1 prvenstveno je tu da djecu naučimo odgovornosti na internetu, ali mi koji je radimo znamo da je Gen Z Akademija PUNO, PUNO više. Djeca su se kreatorima doslovno otvorila na licu mjesta, pokazala što ih zapravo muči, što ih veseli, čega se boje u društvu, što žele postati, što zapravo jesu.“

Okupio sam partnere (A1 i essence), ekipu iz Centra za sigurniji internet, kreatore, agencijski tim i suradnike kako bismo nakon druge sezone rezimirali sve dojmove. Mogu vam reći da sam se, nakon dugo vremena, u istoj večeri i slomio i smijao od srca – eto, toliko mi znači taj projekt, ti ljudi koji su me podržali i svi oni koji su u tom projektu vidjeli isto što i ja. Agencija sada ima tim, rastemo, a ono što znam – s ovim projektom svakako nastavljamo. Hvala, hvala na svakom kilometru!“ – rekao je u emotivnom govoru Dario Radičević, CEO agencije Mood Media.

Article

Naglasio je kako je važnost projekta prepoznao i brend essence, koji se uključio s interaktivnim kvizovima koji su postali ultimativni vodič za dobro ponašanje na internetu.

Article
Article

‘’Prema posljednjim informacijama (koje se doslovno mijenjaju iz sata u sat), ukupan broj riješenih kvizova je 40.000! To je uspjeh sam po sebi, zbog kojeg svi moramo biti ponosni – posebno naši partneri essence, koji su nam vjerovali i koji su ovu Akademiju podigli na još višu razinu’’, rekao je Dario.

Zahvalio je i Centru za sigurniji internet, s kojima je pokrenut cijeli projekt, koji je educirao kreatore, a oni potom prenosili znanje dalje.

Article

Emotivni su bili i govori kreatora, koji su kao vječni podsjetnik na projekt dobili statuu s točnim brojem kilometara koje su prošli tijekom dvije sezone. Svojim riječima sve je rasplakao Marco Cuccurin.

„Sjećam se škole u kojoj mi je prišao jedan učenik i rekao da se doslovno bojao doći u školu zbog onoga što jest – trans – i da je odbrojavao dane kad ćemo doći jer smo mu uzor i jer mu to jako puno znači. To je onaj trenutak kad vidite da doista mijenjate nečiji život.“ – rekao je Marco i rasplakao se.

No, ovo nije jedina takva priča. Svaka škola, baš svaka, nosi neku svoju. Projekt je naišao na iznimno pozitivan odjek – kako kod učenika i profesora, tako i kod lokalnih zajednica koje su prepoznale važnost ovakvih inicijativa za razvoj mladih talenata.

Gen Z Akademija i Mood Media najavljuju daljnje širenje projekta, uz još veći broj škola i inovativnih aktivnosti koje će mladima pružiti još više prilika za učenje i razvoj.

Na kraju vas ostavljamo uz prekrasnu galeriju s večere – jer jednostavno nismo mogli izdvojiti najbolje fotografije. Sve su prekrasne jer su snimljene s ovim važnim ciljem u srcu.

Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article
Article