Kampanja „Važno je znati kad se plati" koju je objavila HURA potiče influencere, oglašivače, medije i agencije na jasno označavanje plaćenih suradnji. Nacionalnom informativno-edukativnom kampanjom „Važno je znati kad se plati“ predstavljene su Smjernice za bolje influencanje, koje se temelje na principima samoregulacije.
Označavanje objava kao #oglas ili #promo
U sklopu kampanje, ambasadore-influencere se potiče da označavaju svoje plaćene suradnje prema Smjernicama. Njihove objave nosit će oznake #oglas ili #promo, uz jasne napomene o komercijalnoj suradnji. Dio njih potpisao je i Deklaraciju o boljem influencanju uz bok tvrtkama, medijima i agencijama. Deklaracijom potpisnici potvrđuju da vjeruju u influencer marketing koji je “zakonit, pristojan, pošten i istinit” te se zalažu za promociju Smjernica i načela struke.
Smjernice su rezultat zajedničkog rada stručnjaka koji dolaze iz industrije, sveučilišta, medija i civilnog društva, a cilj im je povećati povjerenje publike i potaknuti odgovorno ponašanje influencera, oglašivača i agencija.

U promociju Smjernica uključili su se i kreatori Mood Media tima: Laura Bakin, Rafaela Seba, Nika Pavičić, Domagoj Sabljak, Magdalena Šalina i Antonia Jagodić te Pave Elez koji je dio same kampanje. Žele naglasiti važnost transparentnog tržišta u kojem poštuju svoje pratitelje i žele im dati pravu informaciju.
Mood Media podržava kampanju!
„Influenceri danas imaju moć poput medija, a neki čak i jaču. Oblikuju stavove, navike i vrijednosti, mogu ‘natjerati’ potrošače da kupe i izravno utječu na svoj tribe (svoje pleme). I zato su ove smjernice nužne, a Mood Media će ih apsolutno podržati. Naši influenceri već su u kampanji kojom podržavaju ovakav tip označavanja promotivnih objava, jer je ovo pitanje kulture komunikacije kakvu želimo graditi na našem tržištu. Smatram da autentičnost ne nestaje onog trenutka kada se suradnja označi, nego zapravo tada počinje izgradnja odnosa koji je utemeljen na povjerenju. Publika nije ni pasivna, ni naivna, ni glupa“, komentirao je Smjernice Dario Radičević, direktor agencije Mood Media.





