U moru TikTok sadržaja, preporuka i recenzija raznih destinacija, jedan se profil posljednjih mjeseci izdvaja kao pravo otkriće! @feel.bjelovar doista prenosi najbolju priču o Bjelovaru i njegovoj okolici, i to autentično, duhovito i privlačno. U samo 90 dana od otvoranja ostvario je 3,8 milijuna pregleda, a zapratilo ga je 3400 ljudi!



Pogled iz prve ruke
To nije klasična turistička promocija, ovo je pogled iz prve ruke, kroz oči onih koji tamo žive i vole svaki kutak tog kraja. Najbolja promocija Bjelovara i okolice. Pogledate li samo nekoliko videa osjetit ćete atmosferu, dušu i šarm destinacije koju mnogi tek otkrivaju.
Za sve generacije
Umjesto razglednica tu su stvarni kadrovi. Događaji, lokalne fore, bogata priroda, ljudi, kava na suncu, bicikli posvuda...
Mladi, stariji, sve generacije imaju svoje mjesto u toj priči. Iza svega stoji suradnja Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar i agencije Mood Media, a projekt je krenuo prije nekoliko mjeseci. Kreativni tim agencije kroz šarmantne videe otkriva ono najbolje iz grada, od svakodnevnih trenutaka do skrivenih kutaka koje turisti ne znaju. Zahvaljujući njima, Bjelovar na TikToku ima svoj glas: moderan, topao i blizak. Profil koji će vas inspirirati da možda promijenite i planove za vikend te se zaputite u ovaj dio Hrvatske.
Turistički potencijal tog dijela Hrvatske postaje sve vidljiviji. Sve više putnika stavlja ga na svoju bucket listu, s razlogom. Od mirnih šetnji parkom, preko zanimljivih manifestacija, do gastro ponude koja oduševljava, svaki kadar priča priču o regiji koja ima što ponuditi i to na svoj, bilogorski način.



Ako tražiš ideju za vikend, voliš otkrivati manje razvikana mjesta, ili vas jednostavno veseli sadržaj koji slavi ljepotu svakodnevice: @feel.bjelovar je profil koji trebaš pratiti.

Nakon samo nekoliko videa, garantiramo, reći ćete: ‘’Vidimo se u Bjelovaru’’. O uspjehu ove suradnje razgovarali smo i s direktorom agencije Mood Media koji je jako ponosan na rezultate projekta.
''Kroz cijelu karijeru uvijek sam bio najponosniji na sadržaj koji organski dolazi do pregleda, lajkova i generalno cjelokupnog rezultata. Ovaj projekt pružio nam je izvrsnu priliku da se predstavimo u najboljem svjetlu. Zahvaljujući otvorenoj i partnerskoj suradnji, sadržaj je brzo pronašao svoj put do publike. U svega dva mjeseca ostvarili smo impresivne brojke: 3.8 milijuna pregleda, 124.000 lajkova, 15.000 dijeljenja sadržaja, što jasno govori o visokoj razini angažiranosti i relevantnosti za ciljanu publiku. Nastavljamo s radom na ovom projektu, a uskoro slijede i novi slični angažmani. Vjerujemo da su profili gradova, županija i turističkih zajednica istinsko ogledalo bogate i raznolike hrvatske turističke ponude'', rekao je Dario Radičević.
Mood Media je agencija specijalizirana za influencer marketing, kreativne kampanje i digitalne strategije, s fokusom na cjelovita rješenja koja klijentima donose stvarne rezultate. U okviru projekata koje vode Mood agencija preuzima potpunu odgovornost za sve faze marketinških aktivnosti, od početne ideje do realizacije i analize rezultata.